FAQ's - Vragen

 

Garantie

Wijnen Rouseu staat er voor in dat de producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

Ik wens mijn bestelling te annuleren

De klant kan steeds en zonder kosten zijn lopende bestelling annuleren zolang deze nog niet verzonden werd. Gebruik hiervoor het contactformulier met als onderwerp "annulatie" of e-mail ons via info@rouseu.be

Hoe kan ik bestellen op deze site?

Om op deze site te kunnen bestellen, moet u minstens 18 jaar zijn. Als u jonger bent, kan u uw ouders of voogd vragen een bestelling te plaatsen.

U plaatst voor het eerst een bestelling

Zoek uw gewenst product via "snel zoeken" of via onze aanbiedingen op onze verschillende productpagina’s. Klik op de “voeg toe aan winkelwagen” knop het product dat u wil bestellen. Daarna op de knop 'ga hier verder om te bestellen' en geef uw e-mailadres en een zelf gekozen paswoord op. 

Als u verschillende items wil bestellen, surft u gewoon verder en klikt u bij elk gewenst product op de bestelknop die er naast afgebeeld staat. Rechts bovenaan uw scherm ziet u een overzicht van het aantal producten dat u besteld heeft. Mocht u een vergissing gemaakt hebben, dan kunt u ook producten van uw lijstje verwijderen. Als uw winkelwagentje volgeladen is met alle producten die u wenst, dan klikt u onderaan het scherm op 'ga hier verder om te bestellen'. U vult uw persoonlijke gegevens in. U kunt kiezen of u wenst te betalen bij afhaling of via overschrijving. 

Hoe weet ik of mijn bestelling goed is afgerond?

Indien uw bestelling succesvol is afgerond, krijgt U als laatste pagina de bevestiging. Aansluitend hierop ontvangt u op uw mailadres van bestelling een bevestiging met alle details van uw bestelling. Gelieve deze nauwkeurig te controleren. Bij onregelmatigheden, ga naar contact en stuur ons uw opmerkingen.

 Mijn bestelling of deel ervan werd geannuleerd. Wat nu?

Ondanks het zorgvuldige bijhouden van voorraadgegevens,kan het toch gebeuren dat een artikel niet meer beschikbaar is in tegenstelling tot wat op de website staat. In dit geval, ontvangt u van ons een automatische mail met de annulatie van uw bestelling.
Bij betaling via overschrijving storten wij u enkele dagen nadien het verschil of volledige bedrag terug.

Ik wil mijn bestelling afhalen, kan dat?

U bent steeds welkom in onze winkel - Kortrijksesteenweg 147-149 in Sint-Martens-Latem, van dinsdag tot en met zaterdag, van 9u tot 12u30 en van 13u30 tot en met 18u30. Verwittig ons op voorhand en wij zetten alles voor u klaar.

Wat is mijn klantennummer?

Uw klantennummer vindt U terug op elke bevestigingsmail.

Wat is mijn ordernummer?

Uw ordernummer vindt U terug op elke bevestigingsmail.

Ik heb een nieuw e-mailadres, hoe laat ik jullie dit weten?

Omwille van veiligheidsredenen moet u een nieuwe account aanmaken en uw adresgegevens opnieuw invoeren.